Serwis narzędzi B.PRO

Każde narzędzie B.PRO jest w pełni serwisowalne. Części zamienne do naszych narzędzi są dostępne w naszym magazynie serwisowym tak aby przegląd i naprawa była szybka i sprawna.

Przy każdym narzędziu które zobaczysz na tej stronie internetowej w zakładce „wyszukaj narzędzie" odnajdziesz schematy serwisowe.

Jeśli wolisz naprawy dokonać sam- prześlij nam na powyżej podany adres email zamówienie z numerem części i nazwą narzędzia.

Części zostaną wysłane do Ciebie na podany adres w tym samym dniu roboczym (jeśli zamówienie złożysz do godziny 13.00) lub w następnym dniu roboczym (jeśli będzie to po 13.00).

Chcesz wysłać narzędzie do naprawy?

Po prostu wypełnij poniższy formularz online.
Odbierzemy je w ciągu 24h od zgłoszenia na nasz koszt!

logo GLS

Narzędzie należy zapakować w pudełko tekturowe wraz z kartą gwarancyjną i opisem usterki W ŚRODKU!

Narzędzia po naprawie odeślemy Tobie na Twój koszt (lub za pobraniem) według cennika „GLS" z 40% rabatem.

W ramach uznanych napraw gwarancyjnych narzędzie wyślemy bezpłatnie!

Kontakt z Działem Serwisu